tirsdag den 1. september 2009

Kartoffelfælder

Jeg har netop været ude ved min biotop for at fortsætte forsøgene med kartoffelfælderne. Efter sidste gang, hvor der ikke var nogle dyr/småkravl i fælderne, har jeg denne gang valgt at placere 3 fælder på 3 forskellige steder. Den ene har jeg gravet ned i jorden ved siden af et træ, den anden har jeg lagt i jordoverfladen inde i skyggen, og den sidste er blevet placeret i joroverfladen et sted, hvor der er sol størstedelen af dagen.
I morgen følger jeg op på om der, for det første er gået noget i fælderne, men ligeledes om der er forskel på, hvad der er i fælderne alt efter, hvor de ligger placeret.
Derefter vil jeg give mig i kast med andre former for fælder.

Den første fælde, som blev gravet ned i jorden.
Den anden fælde, som jeg placerede i skyggen.

Den tredje fælde, som blev placeret et sted, hvor der er masser af dagslys.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar